top of page

I dalis: Tailandas 2021 - atvykimas, Kata Beach

Tailandas po trejų metų

Pagaliau, po keleto metų kelionių bado, mums pavyko aplankyti Tailandą. Bilietus pirkom praktiškai prieš metus, tikėdamiesi, kad gruodį covid-19 bus jau tikrai praeityje, bet kur tau – iki paskutinės minutės nebuvom tikri ar pavyks išvykti.

Pasiruošimas kelionei

Visą covid-19 laikotarpį Tailandas buvo praktiškai užsidaręs, išskyrus Puketo regioną, į kurį ir skridome. Reikėjo krūvos dokumentų, testo prieš kelionę, testo atvykus ir izoliacijos viešbutyje, kol gausime atsakymą. Kalbant apie dokumentus, prieš kelionę Tailando organizacijos turėjo suteikti mums Tailando pasą – QR kodą, su kuriuo būsime įleisti į šalį.

Kad jį gautume turėjome pateikti dokumentus, kad esame:

• Skiepyti

• Drausti

• Esame susimokėję už testą atvykus

• Bei vairuotoją, kuris nuveš iki viešbučio

• Turime užsisakę viešbutį

• Turime skrydžio bilietus atgal

Mes savo Tailando pasą gavom tik likus gal mažiau nei savaitei iki kelionės.

Kelionė iki Tailando

Kadangi mes mėgstam neperbrangius lėktuvo bilietus, bet geras avialinijas, mūsų tolimesnės kelionės pasidaro gana kompleksiškos. Šįkart mes:

• Važiavom iki Amsterdamo automobiliu

• Ten pernakvojome viešbutyje prie oro uosto

• Ryte skridome iki Ciuricho

• Ir iš Ciuricho į Puketą Tailande

Kadangi kirtome Daniją, Vokietiją, Olandiją, Šveicariją ir Tailandą, pradedant ir baigiant kelionę nuolat turėjome domėtis taisyklėmis tose šalyse, nes dėl naujos covid-19 viruso atmainos viskas sparčiai keitėsi būtent mūsų kelionės metu.

Pirma stotelė – Kata beach, Puketas

Taigi, turėdami visus reikiamus dokumentus ir tikrai nesunkiai ištvėrę netrumpą kelionę, ankstų pirmadienio rytą nusileidome Puketo oro uoste. Ten viskas vyko beprotišku greičiu – greit dar kartą sutikrinami visų keleivių dokumentai ir tada visi siunčiami testavimui, duodamas dar vienas greitasis testas prasitestuoti 5-6ą kelionės dieną. Atlikus testą, jau laukė vairuotojas, vežantis tiesiai į viešbutį.

Pradžiai apsistojome OZO viešbutyje , kur mus užrakino kambaryje, kol gausim neigiamus testo rezultatus, kurie atsiunčiami tiek mums, tiek viešbučiui. Numigome pogulio ir po keleto valandų neigiami rezultatai jau mus ir pasiekė.

Pirmas keturias dienas ir likome tame viešbutyje, kuris yra vakarinėje Puketo pusiasalio pakrantėje, ties Kata beach. Porą pirmų dienų Justas turėjo padirbėti, tad mes su vaikais trynėmės aplinkui ir mirkome baseine. Trečią dieną pasiėmėm nuomotą automobilį ir likusias dienas pasivažinėjome aplinkui. Šitos pirmos dienos buvo tokios apsipratimui, kažkiek padirbimui, patysojimui prie baseino ir paplūdimyje ir [asimėgavimui saule.

Aplankėme:

• Khao Phra Thaeo nacionalinis parkas - yra krioklių ir Gibonų reabilitacijos centras, kuris buvo uždarytas mūsų vizito metu, bet pavyko mums kelis gibonus pamatyri pro tarpelį

Mes beje labai mėgstam valgyti, ypač Tailando maistą, tai čia kelios vietos, kur mums patiko, aplink Kata beach:

Šita Tailando dalis paprastai labai turistinė, restoranai pilni europietiško meniu. Normaliu laiku mes šitos vietos turbūt nebūtume paisrinkę vizitui, bet šįkart žmonių visur buvo ŽIAURIAI mažai - Tailandas labai stipriai nuskriaustas pandemijos. Kalbama, kad 2004 šią dalį nusiaubęs cunamis nebuvo taip blogai, kaip pandemija.

Ketvirtą kelionės dieną, kai jau palikinėjom OZO viešbutį, žmonių prieš Kalėdas padaugėjo, nes šalis dar ir turėjo pilnai atsiverti gruodžio 16 dieną. Deja, kaip sužinojom vėliau, ne tik kad neatsivėrė, bet vėl užsivėrė neribotam laikui.