top of page

V dalis: Tailandas 2021 - Khao Sok nacionalinis parkas

Po Koh Phra Tong salos, mes planavome artėti link Puketo ir kažkur ten praleisti keletą dienų, aplink Phang nga, bet prisimaudę sūrioje jūroje sugalvojom, kad labai pasiilgom gėlo vandens. Sparčiai susiorganizavom pakeitimą plane - užsibookinom nakvynę netoli Khao Sok nacionalinio parko (kur ir teko apturėti savo Kūčių vakarienę bei šiltą dušą po daugiau nei savaitės).

Kitą rytą išplaukėm dviems dienoms ir vienai nakčiai į išvyką, kur gyvenama nameliuose ant ežero. Esam buvę ten prieš trejus metus ir visiems labai patiko, tai nors ir neplanavom, bet nutarėm pakartot.

Pirma diena yra praktiškai kelionei laivu per visą didižiulį ežerą iki namelių, įsikūrimui, maudynėms prie namelių ir t.t. Vakare plaukiama laivu į vakarinį safarį paieškoti ir paklausyti gyvūnų.

Antrą dieną turėjome keltis labai anksti, dar prieš saulei patekant ir leistis į rytinį safarį laivu. Po jo - pusryčiai ir tada neperilgas, bet įdomus žygis džiunglėse. Kelio pabaigoje buvo ola, pilna vandens, vietomis teko plaukti kaip gilu buvo ten. Irgi daug dėlių :)

Po žygio ir pietų, plaukėme laivu atgal į žemyną, kur mūsų planas buvo keliauti iki Phang nga miesto tą pačią dieną. Pakeliui dar sustojome prie žavingos ir didingos šventyklos - Wat Maha That Wichiramongkol.